1-Gol diil:D
bu açı yanıltıcı olabilir dier açılardan da çekmek lazım:D:D
Yazık olmuş valla;)
2-bence hakem baktı ulan kaleci çabalamış içerde de olsa topu tutmuş
bunda potansiyel var...bi kıyak geçiim demiş
3-Eğer Demo Expander'lerden Hakemleri açmadıysan doğaldır bunun gol verilmemesi
Hakem yok ki gol versin:D:D
4- Ağlar delik olabilir.
Top yan ağlardan içeri girdi, kaleci de topu tuttu. Bunu farkeden hakem golü vermedi