yahu ben cezayi gectim, ADALET istiyorum. bize bes mac ceza sa bes. fenere, galatasaraya ayni lütfen. esit sartlarda müccadele edelim ondan sonrasi kolay ve kabul.
nicin fenerliler bu yaziyi okuyup da, bazi kisim larin, üstüne basa basa söylüyorum, bazi kisimlarin (medya), iki yüzlülügünü görmemezden geliyorlar.
tabii hal böyleyken besiktaslilarda artik kücük bir olay olunca, hemen altindan federasyonun kasitli davradigini düsüyüor.
isin basindan adaletli davransalardi, böyle pmayacakdi.
besiktas seyircisi sucsuz ve mahsun mu? hayir. tabiki suclari var. tabii ceza gerektiriyor, ama digerlerine aynisi. LÜT-FEN.