Merhaba Nobre,(ben Nobre)demek istiyorum
Kardeş sabırla bekliyoruz öyleyse eminim ki başarılı bir çalışma olacaktır, çünkü ilk yaptığın da gayet başarılı idi, oyuna zarar vermemesi, her hangi bir dosyayı bozmaması vs..
Tarafımca Uzatmanın anlamı yok sesleri upload etmemi sen istemedin, yaparım diye bir vaad de de bulunmadın dolayısiyla bir şey söylemeye hakkım yok, ben yaparsın düşüncesiyle upload etmiştim..
Sorun yok sabırsızlıkla değil sabırla Nano'yu bekliyoruz, emeklerin için Teşekkür ederim...
Bu arada kızdırmak gibi olmasın ama, SERGEN'in ilk golü neydi öyle ya, Nobre'nin Kafa golü de aynı..
Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe
emek harcayıp sesleri paylaştığın için teşekkürler ama nano detailed içinde verdiğin tezahuratlardan olacak. Benim senden ricam nano'yu beklemen ;)