MateJa 1 maç öncesi , 1 gol sonrası ve 13 tane de maç esnasında olmak üzere toplam 15 farklı fenerbahçe tezahuratı. Diğer takımların tezahuratlarına hiç bir zarar vermez. fb-gs demo patch ile uyumludur.
MateJa Buyrun arkadaşlar. Yorumlarınızı bekliyorum http://files.filefront.com/fb_chants_patchexe/;4112316;;/fileinfo.html
w.rooney sağol MARCIO....her zaman her yerde en büyük fenerrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :D :D :D :D :D :D :D :D
volkantopc hepsi çok güsel teşekkürler ama gol sonrası çalan muzik varya o stadtan alıntı olsaydı daha güzel olurdu. çünkü normal müzik olduğu için hemen farkediliyor. staddaki hali müthiş o müziğe taraftarlar da katılıyor... bulabilirsen onuda yayınlarsan seviniriz...
yekta_simsek55 arkadaşlar şu fifa 2006 fb chants patchı rapidse gönderin nolur indiren arkadaşlar lütfen şu patchı rapidse gönderin valla indirmeyi biliyorum file.front dan ama herhalde sorun var şu anlar hadi arkadaşlar indiren arkadaşlara rica ile duyurlur.
Vinnie Jones buldum o topic'i de linkler uçmuş sanırım.. inmiyo dosya.. gs chants'ı tekrar upload eden olursa iyi olur valla ;)
lordelric bu linkte dosya yok bi sorun oluştu herhalde sen veya daha önce indiren arkadaşlar başka bir link verebilirse çok seviniriz. Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe Buyrun arkadaşlar. Yorumlarınızı bekliyorumhttp://files.filefront.com/fb_chants_patchexe/;4112316;;/fileinfo.html
MateJa buyrun arkadaşlar fb chants patchi tekrar upload ettim http://rapidshare.de/files/12941411/fifa06fullfbchantpatch.exe.html
Bulentbag Nobre arkadaşım, Galatasaray için yaptığın patch söylendiği gibi boş, yeni bir link versen çok iyi olur bu arada özellikle gol sonrası müzik I Will survive'yi yaparak link verirsen çok memnun olurum, birde FB'li olarak uğraşmak istemezsen Lütfen nasıl yapıldığıyla ilgili bilgi verirsen elimde güzel müzikler var ben yapmayı isterim... bilgi rica.... Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe buyrun arkadaşlar fb chants patchi tekrar upload ettim http://rapidshare.de/files/12941411/fifa06fullfbchantpatch.exe.html
MateJa Bulentbag olur gs ninkinide tekrar upload ediyim. Ayrıca neden fenerbahçeli olduğum için gs ye uğraşmiyim. Soccercenter'da renk ayrımı yoktur ;)
MateJa Buyrun Gs chants pstch http://rapidshare.de/files/13551280/fifa06fullgschantpatch11_by_NoBRe.exe.html I will survive içinde mevcuttur ;) fb chants patch ile uyumludur :)
Bulentbag Selamlar Nobre, Özeline de yazdım, evvela teşekkür ederim... Sadece galatasaray'lıların da bu path'ten faydalanmalarını istedim elbetteki amaç paylaşım forum burası herneyse akşam bir kurup deneyeceğim birde, bu patch hakkında bilgi verebilirmisin örneğin, gol sonrası I Will Survive mi çalıyor neler var bilgi rica... Bulentbag Orjinal Mesajı Yazan: NoBRe Buyrun Gs chants pstch http://rapidshare.de/files/13551280/fifa06fullgschantpatch11_by_NoBRe.exe.html I will survive içinde mevcuttur ;) fb chants patch ile uyumludur :)
MateJa bu patch galatasaray takımına 7 farklı tezahurat , maça giriş tezahuratı ve gol sonrası müziği ( i will survive) ekler. ;)