_gunes_ tamam içinde yazıo bazılarında special die ama örneğin mondragonda bişi yazmıo aktarınca paletten dolayı bozuk çıko soradan ben kndim paletini deiştirdim öle çalıştırdım yani yoksa çalışmıo ;)
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway cok kötü olmus malesef senden böle face beklemezdim :confused: :confused: yinede saol dostum
Denizz86 Bence çok güzel olmuş sizin yorumlarınızı anlayamıyorum bi türlü bu çok güzel BENCE (Tabi renkler & Zevkler tartışılmaz ama)
CrimE Tabi insan aynı sitede birlikte olunca ister istemez olumlu yorum yapmak zorunda kalıyo ve savunmak zorunda kalıyo. Sende haklısın ama kimse beğenmemis.
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway cok kötü olmus malesef senden böle face beklemezdim ve crime Bencede çok kötü :( işte bu emeğe saygısızlıktır yine de sağolun
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: kutlay1984 işte bu emeğe saygısızlıktır yine de sağolun Kötü yaptığın bi face icin 2 kişiden 2 olumsuz cevap alman bunun emeğe saygısızlık olduğunu göstermez. Sen bu faceleri buraya koyuyosan her türlü yorumu kabul etmişsin demektir. Her faceine olumlu cevap gelicek diye bi kural yok. Asıl senin yaptığın fikire saygısızlıktır. Emeğe saygısızlık diye bişey göremiyorum ben burda. Her defasında olumlu cevap alırsan hatalarını görmezsin ve her yaptığın face için yerinde saymış olursun. Hiç ilerleme katedemezsin. O yüzden ya yorumlara açık ol, yada burda çalışmalarını yayınlama. Milletide huzursuz etme.
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Kötü yaptığın bi face icin 2 kişiden 2 olumsuz cevap alman bunun emeğe saygısızlık olduğunu göstermez. Sen bu faceleri buraya koyuyosan her türlü yorumu kabul etmişsin demektir. Her faceine olumlu cevap gelicek diye bi kural yok. Asıl senin yaptığın fikire saygısızlıktır. Emeğe saygısızlık diye bişey göremiyorum ben burda. Her defasında olumlu cevap alırsan hatalarını görmezsin ve her yaptığın face için yerinde saymış olursun. Hiç ilerleme katedemezsin. O yüzden ya yorumlara açık ol, yada burda çalışmalarını yayınlama. Milletide huzursuz etme. asıl milleti huzursuz eden sensin ben burda emek verdiğim bi çalışmamı yayınladım beğenmessen beğenmedim diyebilirsin tabi ama kişisel bi mesele için çok kötü diyemezsin ben forumda ilk kez görüyorum böyle bi mesajı bunun arkasında da art niyet ararım ve burda çalışmalarımı yayınlayıp yayınlamamam seni de pek alakadar etmemeli sen kendi işine bak!!!
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx beğenmeddim beckhama kızdınmı banada :P :rolleyes: dostum beğen yada beğenme bunu yaz ben yorumlara açığım sorun o deil sorun bi arkadaşın kişisel bişeyi foruma taşıması
2ampara***Womanizer beyler tartışmayı bitirin isteresniz yoksa bu polemik yüzünden zarar görebilirsiniz. @kutlay1984 bende beğenmedim face i üzgünüm benzememiş ama her türlü yoruma açık olman lazım emeğe saygısızlık tır dememelisin herkes in düşüncesi kendine
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer beyler tartışmayı bitirin isteresniz yoksa bu polemik yüzünden zarar görebilirsiniz. @kutlay1984 bende beğenmedim face i üzgünüm benzememiş ama her türlü yoruma açık olman lazım emeğe saygısızlık tır dememelisin herkes in düşüncesi kendine benden bi sorun yok konu crime nickli arkadaşın kişisel bi şeyi foruma taşıması tekrar söylüyorum her yoruma açığım bence de bu tartışma uzamasın artık...
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: kutlay1984 asıl milleti huzursuz eden sensin ben burda emek verdiğim bi çalışmamı yayınladım beğenmessen beğenmedim diyebilirsin tabi ama kişisel bi mesele için çok kötü diyemezsin ben forumda ilk kez görüyorum böyle bi mesajı bunun arkasında da art niyet ararım ve burda çalışmalarımı yayınlayıp yayınlamamam seni de pek alakadar etmemeli sen kendi işine bak!!! Senin yaptığın face e bi yorum yaptık ve beğenmediğimizi belirttik. Sen bu yaptığımız yorumlara emeğe saygısızlık diyemezsin. Sen bu faceleri buraya koyuyosan biz de istediğimiz yorumu yapmakta özgürüz. Sen de buna karısamazsın. He ayrıca kişisel bi şeyi foruma taşıdığım falan da yok.
2ampara***Womanizer bak hala uzatıosunuz aranızda bi sorun mu war?daha fazla uzatmayın biriniz kessin şu tartışmayı