Orjinal Mesajı Yazan: "gunes"
dostum bişi sorcam ben senin yüzlere yeni yeni bakıyorum da bişi sorcam bu mondragonu hangi yüz üstüne yaptın bide oedit kullandınmı göz bölümleri falan süper olmuş onun için sordum ;)
maalesef şimdi okuldayım dökümanlar evde :(
mondragonun yaptığım resimi çok büyüktü elbette ki oeditle yaptım
yorum içinde saol