cihanpgs gs başlığı altında o içinde fb oldunu düşünmezler silmemi isterlerse oraya naklederiz saol kardeşim fikrin için
cristiano_qzzy walla guzel formalar ama bi tavsiyem olcak sadece nike diilde başka templatelar da yapsan iyi olur bide çizgileri çizsen daha ii olur senin için
âİ£T10 Tek başlık altında yaptığın tüm formaları yayınlayabilirsin...Kolay gelsin..Diğer konuya ekledim bu konuyu...Bundan sonra tüm formaları o başlıkta yayınlarsın... ;)
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: cihanpgs saol yani burdan devam edicaz diyosun tmmdır Evet birader..Yaptığın tüm formaları burdan yayınlamaya devam...Başarılar...
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: cihanpgs çok sağolasın Rica ederim..Görevimiz bu...Başarılar.Kolay Gelsin..
Die for You walla abi ne diim güzel olmuş ama biraz daha formalara bişi çizsen artık süper olur formalar çünkü dizaynı çok ii yapıon helal sana
Die for You bn hmn anlatiim bak logoyu açtıktan sora magic toolu seç sora logoya tıkla o zaten rectangulier gibi seçio sora norma rengi seç sol alt+backspace yap boyar
cihanpgs öğreniyoruz yavaş yavaş bide die for you senin adın ne? kaç senedir scn deyiz tanıyalım biraz adamları