Vantuz Genel olarak güzel olmuş fakat gri gs formanda gs ve nike logolaarını azıcık küçültüp ilk formandaki nike logosunun yerini düzeltirsen daha hoş olacak gibi:)Başarılar ..
cihanpgs dediini fark ettim ama gerek duymadım valla ne diim bi dakine yaparım ama inanırmısın daa dün başladım forma yapmaya :)
Vantuz Orjinal Mesajı Yazan: cihanpgs dediini fark ettim ama gerek duymadım valla ne diim bi dakine yaparım ama inanırmısın daa dün başladım forma yapmaya :) Başarılar.. :p
Die for You formaların çok güzel cihan başarıların devamını beklerim bu arada beyaz formadaki 3 yıldız duruşu çok hoş eline sağlık
iyi_man82 Formaların çok güzel tebrik ederim. "Fenerbahçe' den banane kardeşim" diyecek kadar fb düşmanı değilsen, bi de fenerbahçe için yapabilir misin bu formaları mümkünse :scnutang:
Die for You walla eline sağlık cihan güzel olmuş ama şu nike logosunun etrafını beyaz şerit yapmasan blki daha ii durabilir
Die for You walla güzel olmuşta istersen bu formalarıda senin dier konuya at çünkü fazla konu olmasın die silmeni isteyebilirler