Oyun fena değil, ama yine de eksi tarafları var. En yavaşta bile oyun hızlı geldi bana futbolcular çok hızlı sağa sola dönüyorlar, sahayı hemen bitiriyorlar. Oyunun hızı biraz yavaşlatılabilirdi. Her futbolcu o kadar çabuk dönemez ki. Biraz daha hareketleri gerçekçi olabilirdi. Taraftar sesleri de berbat. Ben hala Fifa 2003 deki taraftar seslerini duymak isterdim. Sadece şut çekince gerçek bir stad ambiansı oluyor. Onun dışında Fifa 2005 deki gibi sesler berbat. Oynanabilirlik ise gayet güzel olmuş. Çimler de diğer fifa serilerine nazaran biraz daha iyi. İnşallah bu çimler staddan stada farklılık gösterir. Şöyle bir oyun olabilirdi. Fifa 2003 deki gibi taraftar sesleri, Fifa 2004 veya Pes deki gibi çimler. Oynanabirlik fena değil. İnşallah menejerlik sistemi 2005'de ki gibi olmaz. Az para oluyor, fazla futbolcu alınamıyordu. Fifa 2004 'de ki sistem ise iyiydi. Bu daha da geliştirilebilir. Taktiksel özellikler ise en iyisi Fifa99 da vardı. Daha fazla taktiksel özellikler eklenebilir. Ayrıca saha kenarında ki teknik yönetim ve yedek oyuncular da hareketli olabilirdi. Put gibi duruyorlar. Ayrıca futbolcular sahaya çıkarken seyirciler sahaya konfetiler atıp meşaleler yakabilirlerdi. Kupa törenleri inşallah eskisi gibi değildir. Şampiyonlar Liginde ki gibi kupa törenleri düzenlenebilir. Ayrıca takım kötü gittiğinde stadlar az seyirciye oynamalı başarıya göre ilgi fazlalaştırılmalı. Fifa 2004'de bu özellik vardı ama 2005'de yoktu. Dileğim 2006'da bu özelliğin olması. Ayrıca futbolcular sakatlandığında Fifa 2004 de ki gibi uzun süre sahalardan uzak kalabilmeliler. Menejerlik sistemi daha da geliştirilebilir. Hava özellikleri de geliştirilebilir. Örneğin karlı hava, sisli hava özellikleri de eklenebilir.