oyunu ilk açtığımda bu ne lan dedim,kötü geldi ama sonradan beğendim,şuan yine bir olgunluk dönemi yaşıyorum..uzaklardan şutlarda felaket fazla bug olacak gibi multiplayer da,çünkü pc vururken bile kaleci hiç tepki vermiyor,2 cm yanına gelince zıplıyor fln,salak pc hataları oluyor.