Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10
Raipd'ten böle link verilmez... ;)
Arkadaşım senden özür dilerim. Sinirli bi anıma denk geldiği için öyle bişey yazdım. Kusura bakma. Tam bişeye sinirlendim üstüne sende öle bişey yazınca öle yazdım. Gerçekten kusura bakma.
Biliyorum yanlış link verdim. Ama daha önce bi sitede gördüm rapid ten direk link vermişlerdi. Ama dediğim gibi indirme yöneticilerini kapatıp linke tıklarsanız ilk sayfa geliyo. Saygılar;)...