abicim ne hakem hatasi yaa,birakin bu isleri,su ana kadar full version larda boyle bi problem yasadinizmi,tabiki hayir,bu bir demo(nstration) ve bug olmasi cok ama cok normal,sadece o degil bircok bug var,http://footballcommunity.ea.com/forum/ sitesini okudugunuz zaman,daha cok bug oldugunun farkina varcaksiniz,bu bug lari full de bulamiyacaksiniz eminim,tabiki ondada olcaktir ama oyuna cokda etkisi olmayan bug lar,yan fileden giren topa gol verme gibi degil...haksizlik yapmayin adamlara süper oyun yapmislar...bug ortaya cikarip soylemek cokda onemli bisi olmasa gerek,sen goruosan EA kesin goruodur unutma...