CANARY 54 abi resmen yusuf yusuf yaptım ya baya tırstım bende bilgisayarın başında felandır herhalde diyorum
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: cracks artık yemiyorus.hani dükkan camlarında yazarya kapalıyıs die. YEMİYORUS :D :D bi arada reha muhtarlı vardı..böööööööö die çıkıodu :) o hehehehehe diye gülmüyo muydu :D:D:D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm o hehehehehe diye gülmüyo muydu :D:D:D yok yok bööööööö die çıkıodu reha.:D linkide vardıda ...bulursam veririm
j_j_1907 bide bikaç sene önce bi site vardı ölmene kaç saniye olduunu fln söölüyodu hangi siteydi o bilen,hatırlayan varmı acep?
from_edi Bende bunları ilk izlediğimde acayip tırsmıştım hatta link'ini koyanaa küfürü basmıştım... ama şimdi pek faZLA tırsamadım....