Orjinal Mesajı Yazan: Spocket
Buluşunca BeyBlade kapıştırıyosunuz heralde
O değil de taso vardı eskiden. Bundan 6-7 sene önce tanımadığım 3-4 çocuk "aa bakıyım tasolarına" demişti. Ben de heyecanla çıkartmıştım cebimden tasolarımı, hava atcaktım. O sırada çocuklardan teki elime vurdu, bütün tasolarım düştü. Şerefsizler hepsini toplamaya başladı yerden. Bir yandan toplayabildiklerimi topluyodum, bi yandan da "bırakın ulan tasolarımı hügböhüehü :,( " diye zırlıyodum. Sonra çocuklar süpürdükten sonra hepsini koştular. Ben de arkalarından koştum, bi tane küçük olanını yakaladım ondan aldım birkaç tasomu. Bi de sümsüğü yerleştirdim suratına. Ama diğerleri çoktan vınlamıştı. 2-3 gün sonra bunlar yine geldi mahalleye. Ben Polyanna modda "aa tasolarımı geri vermeye geldiler lan ehe ehe" diye düşünürken, bunlar "sen bu ufak çocuğu dövmüşsün doğru mu?" dediler. Meğer üstüne bir de beni dövmeye gelmişler. O sırada az sonra yiyeceğim trajikomik dayağı düşünürken arkadaşlarım çıkageldi. Dövdük sonra bunları. Ama tasolarım yoktu üstlerinde. Hacılanmıştı tasolarım. Olsundu ama dayak yiycekken dövmüştük sonuçta. Bu hikayeden çıkarılacak ders;
1- %100 gerçektir
2- Arkadaşlık önemlidir
3- Konuyla alakası yoktur.