Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker2
Valla ben oldum.türkiye kupası finalinde 5-1 yendik diye kız benden ayrıldı :D:D:D.ben de dedim salla sıradaki :D:D.
Hmmm tabi... Önder Turacı'yı biz alırken fenerbahçe almıştı, bende o yüzden ayrıldım mesela. Bir arkadaş var fenerli; Pancu kaledeyken 2 gol yemedi diye kız arkadaşından ayrılmıştı.