CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 abi super yaw son ıkısını bilioıdum..2.ne ole..gercek mi? tabiki gerçek yaw :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik: :cokkomik:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine abiler dosyaları 640-480 nasıl yapiyoz? O isi paintte yapacaksin...
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine zaten bende onu nasıl yapıcağımızı soruyorum yardım edersen sevinirim. resim>>>>uzat-eğ kısmından % lik bir oranda küçült
The Groove ben acd see den yaptım ama champion77 ye yinede thanx işte resimler birazdan dewam :type: kaynak:http://www.komikler.com/komikresim/resim.php?
The Groove ewet yeni resimler . arkadaşlar isterseniz yeni konu açalım bu çok uzadı.yeni konu açarsak birçok yeni resim ekliycem.şimdilik bye. :elsalla:
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine arkadaşlar isterseniz yeni konu açalım bu çok uzadı.yeni konu açarsak birçok yeni resim ekliycem.şimdilik bye. :elsalla: Yeni konuya gerek yok ya buraya da ekleyebilirsin farketmez...
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Zuhahahaha koptum süper ya adam resmen içine düsmüs :D :cokkomik: :cokkomik: : ) ne görsem kar diye : )