*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: henry_669 O askerin kafasina iseyen bebegi daha önceden görmüstüm , güzel! :)
CarlosSantana Bu sayfadaki resimlerden champion77'nin gönderdiği petrol resmi barışın kedi , tenisçi ve windows resimleri güzel :D
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana bu fotomontaj mı bilmiyorum ama köpek çok kötü korkmuş yazık :D hahahaah..portlemiş portlemiş
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 Bu adama acıdım doğrusu :) adam kör kalacak gibi... :whoa: