@XEL ben FM 2005 i Bursa bimeks ten 69 miyona almıştım.hayatımda aldığım ilk orjinal oyundu.çok ta memnun kaldım.crackle fln hiç dert olmuyo yanında 70 sayfa kitapçığı var.yine para biriktirebilirsem 2006yı da orjinal almayı düşünüyorum
nihato orjinaline sahip olmak istediğim tek oyum fm dir!ama anlarsınız ya duygusal sebepler engel oluyo hep
black&white yaw tamam iyi güzel ben de orjinali almayı tercih ederim fakat oyun 21 inde çıkıyo, bu orjinal oyunlar ne zaman gelcek türkiye ye, ne zaman satışa sunulcak bide bu war??? ben hiç almadım ama fm için almak istiyorum. yardımcı olursanız iii olur
Onur1991 www.aral.com.tr bende o firmanın battlefıeld 1942 bütün ek paketler sims 2 sims 2 night life pusu nfsu 2 ve total clup var 2006nın gelmesini bekliyorum
@XEL orjinalinin Türkiye de çıkış tarihi 28 ekim malesef.aral a sordum bandrol den dolayı da bi kaç gün gecikebilir dedi.yani kasım da orjinal olrak Türkiye de satışta olur.ben geçen sene 26 kasıma kadar beklemiştim.bu sene www.sendit.com dan sipariş verdim kargo dahil 65 YTL.
ThaLoxx Arkadaşlar, siz korsan felan diyosunuzda, ben bugün oyunu indirdim. Ama heyecanım kusağımda kaldı, oyun NO-CD istiyo !!! Ah bi bulsam.... Bende onu bekliyom işte....... Inanmıyanlara:
Pentagram_15 Biraz uzun sürecektir kargo süreci ama orjinal alman güzel. Tebirk ediyorum, iyi günlerde oyna...
torcu35 Bugün itibariyle ne Bimeks'te ne de D&R'da henüz orjinal oyun bulamıyoruz.İkisine de sordum.Ama gelmesi 1 hafta alır dediler