Tabiki birçok fark var;
Mesela Orjinal oyun alıp oyunun hakkını veriyorsun ve yapanların emekleri boşa gitmiyor.
Devlete vergi ödüyorsun ve bu yüzden devlette kalkınıyor.
Cr*ack yapmak gibi bir derdin olmuyor, tüm yamaları yüklüyorsun hiçbir başka şey aramıyorsun.
Oyunun el kitapçığına sahip oluyorsun, birçok taktiksel bilginin içerisinde yer aldığı.
Orjinal cd'ye sahip oluyorsun ve ömrü daha uzun oluyor.
Bunların çoğu saçma, kalanıda gereksiz gelebilir ama alabilecek insanların orjinal alması en doğru olanı. Öncelikle verilen emeğe saygıdan.