Orjinal Mesajı Yazan: Wolf
Kimse o stadı Şükrü Saraçoğlu stadyumu diye yayınlamadı zaten ?
Ben Şükrü Saraçoğlu olacak dedimmi ? Hayır..
WOLF kusura bakma ama bendim o
hem stadı yaptım kurulum dosyası dahi hazır ama stadı 2005 den aldığından dolayı stad 10ur a ait bende stadı tek yayınlamak istemedim
10ur ilede konuştum bazı düzenlemeler yapıp yeni çıkabilecek yamalarda kullanabiliriz
yani yayınlamamamın bir sebebi var