Maçla ilgili bir teorim de şöyle. Şimdi biz ezelden beri kapanan, çirkin futbol oynayan takımlara karşı oynayamıyoruz. Taa Dünya Kupası'nda bile, yenildiğimiz Brezilya karşısında inanılmaz oynamıştık. Kosta Rika'ya oynadığımız futbol, Dünya Kupası'ndaki en kötü oyunumuzdu. Grupta da Danimarka'ya 2 maçta da (her ne kadar yenemesek de) büyük üstünlük sağladık futbol olarak. Daha atak oynayan bizdik. Yunanistan ve Ukrayna karşısındaki kötü futbolumuzun nedeni de bu. Renkli oynamıyorlar, sıkıcı bir tarzları var. Yunanistan deplasmanında kötü oynamamıştık, çünkü kendi sahalarında daha canlı oynamışlardı.
Ukrayna'yı deplasmanda yeneriz. Yenemezsek de bu tamamen şanssızlığımızdan olur. Fakat çok iyi oynayacağımızdan şüphem yok. Grup 1.liğini garantileyen ve seyircisi önünde oynayacak bir takımın sahasına kapanacağını, sönük, sıkıcı bir şekilde oynayacağını düşünmüyorum. Takımımız eğer üzerindeki stresi atar ve biraz da şanslı olursa, alırız bu maçı. (ne yazı yazdım heyt be)