takunya Maçla ilgili birsürü konu açılmış ama esas konuyu unutmuşuz. Kesinlikle duygusal olarak demiyorum, Türkiye kazanacak. Fatih'ten Gürcistan deplasmanındaki gibi oynamasını bekliyorum.
ZlataN Haydi TÜRKİYEM al şu maçları git Almanyaya.Bizim yerimize Yunanistan giderse gerçekten kahrolurum.
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: PaoLo_RosSi zaten yedekleriyle çıkacaklarmış rahat yeneriz yedekleriyle çıkmaları bizim için daha kötü onlar da takıma girmek için canla başla mücadele etcekler ama as kadro maça pek asılmaz
schnakenpopanz haydi bastir, ikinci yari gibi oynarsak ve ümit karan, halil altintop yada serhat akin dan ilisi oynarsa yeneriz. benim onbirim: volkan, i.toraman, alpay, ümit ö., hamit altintop, okan, hüseyin, tümer, serhat, fatih tekke, halil altintop
tramp_1905 olmamıs o kadro.. ortasaha faraş olur.. Sagda ya serhat ya okan, ki tercihim serhat cunku ukrayna fazla yuklenmez hamit kalkar o işin altından.. Bi de orta sahada bi defansif bi hucumcu oynamamız lazım bence ama hucumcu yok :D Forvette de Ümit karanı oynatsın baska bişi istemiyom
gostik bu arada shewa gerı cagrıldı ve macta buyuk ıhtımalle oynucak.tarıhı onemdekı bu macı bız kazanmak ıstıyoz ama onalrda spekulasyonlara cevap vermek ve nagmaglup kupaya gıtmek ıcın savasırsa katı savunmayı nası asarız o dusunduruo benı...bakalım kadroları beklıcez..eger terım savscı bı orta saha (okan koray huseyın ) olarak yanına da tumerı koyarsa ıyı olur kanımca..vede ılerde umarım almanyada ayın futbolcusu secılen halıl kı bu sıralar baya formda umarım oynatılır..yanında ben serhatı ısterdım ama tekke oyanr buyuk ıhtımal..hakan bu macta yına oynarmı onu terım gosterecek bızlere..kalbımız kıevde..bu arada seyırcıde gaza getırırse takımı rehaveeten kurtulursa ukrayna karsısında ısımız baya zor!!..haydı mıllı takım dıyoruz haydı fatıhın aslanları dıyoruz!!
koraykosker shewa italyada oy-na-ma-ya-cak ama bir futbolcudan da bukadar çekinmeyelim oynasa ne olur duki yenecez başka yolu yok
TeKiN uA Yaw NE Kokrkuyorsunuz Oynasın ALpay ALır Onu İsterse Asla CIksın İsterse Yedekle Cıksın Yenecezzzz Adamlar Aslada Cıkınca Yenileceklerini Bİliyolar Bari Yedekle Cıkıp Yenilirsek Daha İyi Olur Diye Dusunuyolar Olabilir