PKK da sadece kürtler yok, Türkler de var!
Şimdi Türkiye, Türkündür diyince o zaman o PKK daki adamlara da vermiş oluyoruz ülkeyi!
Yani demek istediğim, IRKÇILIK dediğim, burda yapılan genelleme. 100 kürt varsa bunların en azından 10 u, Türkiye için savaşıyo. Ve bu azınlığın hakkını çiğneyip, ülkemize yardım yapan insanları hiçe sayıyoruz.
Öte yandan kürt olmayıp, bu ülkeyi satan hıyarlara da böylece elden veriyoruz ülkeyi. Adam haklı, Türkiye benimdir diyip dalıyo!
Bu zihniyet bunu gerektirir.
Umarım anlatabilmişimdir,
Saygılar