Son zamanlarda moda oldu... Türkiye Türkündür anlamına gelen TT yazıyo herkes nickinin başına.
Arkadaşlar bu resmen IRKÇILIK!!!
Ben ne Kürdüm, ne de Boşnak
Ama bu yapılan hataya göz yumamam! Böyle bir genelleme yapmak, ırkçılıktır, başka da bir şey değildir!
Bu mantığa göre, Almanya Almanlındır, Fransa Fransızındır... şimdi orda yaşayan Türkler ezilsin mi??
Ası yapılması gereken, Terör karşıtı, PKK karşıtı, bölücü örgüt karşıtı mesajlardır.
Türkiye'de sadece Türklerin değil, hak eden herkesin yaşamaya hakkı vardır. Ama HAK EDEN...
Bir grup kendinibilmez geri zekalı şeyler yaptı diye bütün Boşnakları, Çeçenleri, Kürtleri, Lazları, İskandinavları, Hintleri, Orta Avrupalıları yok saymanın alemi yok.
Saygılar