Kimi Konu Fifa06'da kar var olup olmadığı..Siz neyi tartışıyosunuz...Lütfen biraz daha mantıklı...Birbirinizin avatrından rahatsızsanız bunu Fifa06 başlığı altında değil,lütfen ilgili bölümde dile getirin....
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: 'saol oguz abi.. bi kac kisi burda kendini cok akilli saniyor... ne biçim bir cümle yazmışsın be ,filmden mi duydun..
SonKatip Demodaki db ye bakarak tartışmanın bir faydası yok. Üstelik konu başlığı ile ilk mesaj birbirine zıt. Karda olacak - Acaba Olacak mı? İlginç yani. Sağduyulu davranmayı öğrenemiyoruz bir türlü.
WatCheR Daha önceki fifa serilerinde de böyle kar şekilleri vardı ama bu karın olacağını göstermez.Olmayacağını da göstermez.EA bu gösterir gösterir yedirmez
SiNBaD_ Arkadaşın bu forumu açmasını güzel buluyorum.Birşey bulmuş ve bizimle paylaşmış.Ayrıca demodaki db gerçek oyunda da olacaktır.Farklı bir db sunmayacaklardır.Bu her sene böyle oldu yine de böyle olacaktır.
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: pardon karda olcak yani fifa oyundan karlı çıkacak çok para kazanacak manasında Bravoo güzel ve zekice bir espri... :D :D :D :D :D :p :p :p :p