.ultrAslan. belki yazilmistir ama ben göremedim gui dosyasindaki .big leri arastirirken gördüm bu logoyu weather adli big dosyasinda acaba olacakmi :confused:
xxxxxxxxxxxxxxxx olmayacak ama başlıkta olcak demişin mesajında sormuşun ea açıklama yaptı kar efektini fifa 07 ye geliştiriyolarmış
Gökhan Arkadaşlar aslında databasede de beşiktaş da var ama oyunda olmayacakmış EA nın neler yaptığına bir anlam veremiyorum birde dün türkçe spiker ile uğraşırken oyunda Chelsea oyuncularının spiker tarafından sesleri var bu çok anormal bir durum oyunda chelsea olmamasına rağmen ses dosyaları bulunuyor bunu kimse belik araştırmadı tek yol bekleyip görecez
SiNBaD_ db de olan herşey konmuyor ki oyuna abuk subuk ülke isimleri bile var kar yağışı meselesine gelince kar yağışı çok nadir görüldüğünden koymamışlar.EA bunu açıklamıştı.
ploff arkadasım actıgın baslıkla yazdıgınız ıcerık bambaska. baslıkta ''Oyunda Karda olacak!! '' dıyorsun ıcerıkte ''acaba olacakmi'' dıyorsun!!!
ridvan155 arkadaşlar anlayın artık bjk de olacak diyosunuz database falan önemli diil önemli olan ea in yaptığı açıklama anlamıyorsunuz adamlar olsaydı söylerlerdi.neyse 2007 ye inşallah
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: ploff arkadasım actıgın baslıkla yazdıgınız ıcerık bambaska. baslıkta ''Oyunda Karda olacak!! '' dıyorsun ıcerıkte ''acaba olacakmi'' dıyorsun!!! Hakkaten ya başlığı görünce harbiden kar seçeneği koymuşlar sandım bea :mad:
SiNBaD_ Biliyoruz arkadaşlar olmayacağını fakat unutmayalım kitlenmiş olarak koyabilirler örneğin ali samiyen stadyumu bizim patchmakerlar işte bunu açabilirler.Ama kitlenmiş bir dosyamıdır bilemem.Olup olmayacağını oyun çıktıktan sonra patchmakerlar incelerse anlaşılır
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Biliyoruz arkadaşlar olmayacağını fakat unutmayalım kitlenmiş olarak koyabilirler örneğin ali samiyen stadyumu bizim patchmakerlar işte bunu açabilirler.Ama kitlenmiş bir dosyamıdır bilemem.Olup olmayacağını oyun çıktıktan sonra patchmakerlar incelerse anlaşılır arkadaşım dediklerine katılmama rağmen,avatarını foruma giren çocukların zihinsel ve bendensel yapılarını etkileceği yüzünden sakıncalı buluyorum.
KalkVeSavas içimden geldi,gönül adamıyım ben,ondan,belkide değildir,olabilir yada olmayabilir,bekleyip göreceğiz.
SiNBaD_ yeter artık güldürdüğün beni sen hiç alaycı olmadan konuşmaz mısın?senle sohbet edenlere Allah sabır versin diyorum
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 yeter artık güldürdüğün beni sen hiç alaycı olmadan konuşmaz mısın?senle sohbet edenlere Allah sabır versin diyorum gece yapacak başka birşey bulamadım kusura bakma,böyle daha eğlenceli.