wiltord Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş ailemi..bence bu adam beykoz çöplüğünde yaşıyordur,geceleride donla denize giriyordur çaktırmadan. o çöplüğün modası geçti be yawrum sen haliçin içnde boklara bakarak 31 çekiodn yazıkolm
black wings Bu nasıl Turkce' dır, nasıl bır egıtım ve gorgudur arkadaslar nasıl konusmalar bunlar ben bu sıteyı Fifiacenter oldugundan berı takıp ederım yanı cok uzun yıllardır boyle bır sey gormedım lutfen kendınızı toplayın ve bırbırınıze saygılı olun...
fifaman eeeeeeee bu modlar uyuyomu.ayıptır yav.insan olduğunuzu unutmayın.vatan elden gidiyo bunlar birbirini yiyo.arkadaşlar böle saçma şeyler yüzünden kavga etmeyin.birlik olunda.bölücülere karşı durun.