wiltord arkadaslar bakın bana lanlu lunlu konusmyın demin bitanesi 14 yasında böle bi laf etti cwb wericektm kitlediler msj :mad:
SiNBaD_ Off be adam gibi bir konu aç açacaksan hem suçlu hem güçlü orada birşey yazmadım ama şimdi yazıyorum link nerede diyorlar vermiyorsun sen neyi savunuyorsun be adam
kreon1207 Evet sende adam gibi bir iş yapacaksan yap,link vereceksen de ver,burada herkes birşeyler paylaşıyor,senin gibi dalga geçmiyorlar..:mad:
wiltord Allah allah..O zaman adam gibi takıl[/QUO :mad: sen nerden çıktın lan benim oldugum yere forum yazmıcksn taammı :mad: Last_Blow *yaa modlar banlayın allah aşkına şu adamı..* kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: wiltord Allah allah..O zaman adam gibi takıl[/QUO :mad: sen nerden çıktın lan benim oldugum yere forum yazmıcksn taammı :mad: Şişşttt aloo akıllı ol.. :mad: herkes istediği yere yazar tamam mı,ya gene kitleyin bunu yaa,ne iş var böyle adamların burda ya... :mad: fifaman yazık nelerle uğraşıyonuz.saygıyı bozmayın beyler. KalkVeSavas bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. ayrıca ne biçim mod sürüsü bunlar onuda anlamıyorum,bu adamın davranışları açtığı 4 dandik konudan belli..adamlar hala 1 tane konuyu kitlemişler,diğeri açık,adam sağlıklı oturup konuşmaya devam ediyor.. SiNBaD_ Wiltord mümkünse konu açma açtıkların çk mantıksız hem birde sana yakışmıyor 18 yaşındakibirine çocuk gibi davranışlar sergiliyorsun wiltord Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad: SiNBaD_ Wiltord sen ne zaman yaşına uygun davranacaksın pilin mi bitti de bozuk saat gibi boş boş ötüyorsun? Last_Blow *konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' .* kreon1207 Ya beyler boşverin,doktoru kendi haline bırakın dedi..:D:D:D:D KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: wiltord konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad: kara cahil,aborjin yerlisi... konunun dandikliği alanıma giriyor.. wiltord Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' . atasözlerini ezberlemssin bakıyorumda :D danimarka türkiye maçının konusunu dandikler war koç orda gözlerin görmüyo heralde olm sen bi git basımdan SiNBaD_ kalkvesavaş senin bu sözlerin beni çok güldürüyor Allah da seni güldürsün wiltord Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 kalkvesavaş senin bu sözlerin beni çok güldürüyor Allah da seni güldürsün zaten ben çook komik bi adamım :D SiNBaD_ Adama bak hemen atlıyor ya böyle insan olduğuna inanamıyorum Allah ailesine sabır versin KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Adama bak hemen atlıyor ya böyle insan olduğuna inanamıyorum Allah ailesine sabır versin ailemi..bence bu adam beykoz çöplüğünde yaşıyordur,geceleride donla denize giriyordur çaktırmadan. Sonraki Sayfa »
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: wiltord Allah allah..O zaman adam gibi takıl[/QUO :mad: sen nerden çıktın lan benim oldugum yere forum yazmıcksn taammı :mad: Şişşttt aloo akıllı ol.. :mad: herkes istediği yere yazar tamam mı,ya gene kitleyin bunu yaa,ne iş var böyle adamların burda ya... :mad: fifaman yazık nelerle uğraşıyonuz.saygıyı bozmayın beyler. KalkVeSavas bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. ayrıca ne biçim mod sürüsü bunlar onuda anlamıyorum,bu adamın davranışları açtığı 4 dandik konudan belli..adamlar hala 1 tane konuyu kitlemişler,diğeri açık,adam sağlıklı oturup konuşmaya devam ediyor.. SiNBaD_ Wiltord mümkünse konu açma açtıkların çk mantıksız hem birde sana yakışmıyor 18 yaşındakibirine çocuk gibi davranışlar sergiliyorsun wiltord Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad: SiNBaD_ Wiltord sen ne zaman yaşına uygun davranacaksın pilin mi bitti de bozuk saat gibi boş boş ötüyorsun? Last_Blow *konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' .* kreon1207 Ya beyler boşverin,doktoru kendi haline bırakın dedi..:D:D:D:D KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: wiltord konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad: kara cahil,aborjin yerlisi... konunun dandikliği alanıma giriyor.. wiltord Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' . atasözlerini ezberlemssin bakıyorumda :D danimarka türkiye maçının konusunu dandikler war koç orda gözlerin görmüyo heralde olm sen bi git basımdan SiNBaD_ kalkvesavaş senin bu sözlerin beni çok güldürüyor Allah da seni güldürsün wiltord Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 kalkvesavaş senin bu sözlerin beni çok güldürüyor Allah da seni güldürsün zaten ben çook komik bi adamım :D SiNBaD_ Adama bak hemen atlıyor ya böyle insan olduğuna inanamıyorum Allah ailesine sabır versin KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Adama bak hemen atlıyor ya böyle insan olduğuna inanamıyorum Allah ailesine sabır versin ailemi..bence bu adam beykoz çöplüğünde yaşıyordur,geceleride donla denize giriyordur çaktırmadan. Sonraki Sayfa »
KalkVeSavas bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. ayrıca ne biçim mod sürüsü bunlar onuda anlamıyorum,bu adamın davranışları açtığı 4 dandik konudan belli..adamlar hala 1 tane konuyu kitlemişler,diğeri açık,adam sağlıklı oturup konuşmaya devam ediyor..
SiNBaD_ Wiltord mümkünse konu açma açtıkların çk mantıksız hem birde sana yakışmıyor 18 yaşındakibirine çocuk gibi davranışlar sergiliyorsun
wiltord Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş bende sana giricem olm,açtığın konu dandik zaten,türkçe konuşmayıda bilmiyorsun. konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad:
SiNBaD_ Wiltord sen ne zaman yaşına uygun davranacaksın pilin mi bitti de bozuk saat gibi boş boş ötüyorsun?
Last_Blow *konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' .*
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: wiltord konu dandik geliosa buraya yazmıcaksn olm o zaman forum kime giriyonolm sen seni fifanın içine sokarm :mad: kara cahil,aborjin yerlisi... konunun dandikliği alanıma giriyor..
wiltord Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow konuların dandik olduğu gibi kendinde dandik bi adamsın..senden başka nfs konusunu fifaya açan saçma sapan konu başlıkları kullanan kim var.işte kendi dandikliğinde bu konuda göstermiş oluyorsun..yaşım 14 ewt doğru işine gelmeyince bunu kullan kolaysa koz olarak..atalarımızın buna çok uygun bi sözü var : '' Akıl yaşta değil baştadır '' . atasözlerini ezberlemssin bakıyorumda :D danimarka türkiye maçının konusunu dandikler war koç orda gözlerin görmüyo heralde olm sen bi git basımdan
wiltord Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 kalkvesavaş senin bu sözlerin beni çok güldürüyor Allah da seni güldürsün zaten ben çook komik bi adamım :D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Adama bak hemen atlıyor ya böyle insan olduğuna inanamıyorum Allah ailesine sabır versin ailemi..bence bu adam beykoz çöplüğünde yaşıyordur,geceleride donla denize giriyordur çaktırmadan.