Merhaba alta yazı yazdım ama cevap vermedin.Asıl bombayı ps2 de patlatcaz dedin.Bendede ps2 var ama.Sizin türkçe yamayı aldım.Yani anladığım kadarıyla We9 Turkey mi çıkcak?:)Anlıyorum yani We9 Turkey de çıkcak.Teşekkürler WeTurkeyTeam olarak başarılarınızın devamını diliyorum.Bu sitede sizi bulabiliriz herhalde.WeTurkeyTeam We8Turkey de vardı.Ordaki isimler herhalde.Ancak birde Ayazma diye takım var onlarda bu grupta mı?We9 Turkey ne zaman çıkabilir=?Buna cevap verirseniz yeterli.Ama çok başarılısınız grup olarak böyle devam etmeniz dileğiyle.