Dediğin doğru, ama bu bir hata değil we8'i oynayanlar bilirler WE8 PS2'nin tüm gücünü sonuna kadar kullanan bir oyun olduğundan ceza sahasında oyunda takılmalar olurdu, we9'da oyun içi grafiklerinde biraz daha iyileştirme yapıldığından oyundaki takılmaları engellemek için o kamera açısında taraftarlar gözükmüyor, bu sayede makineye fazla yük binmiyor v oyun takılmıyor, Hoş değil ama eminim bundan farklı çözüm arayışlarına girmişlerdir, demekki çare olmadı bu şekilde çözdüler.