SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Msn be hep rus kızlar war aceba bişey olurmu? ben yinede dikkatli oluyum. :) gavursavar kullan :D:D:D:D:D
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm gavursavar kullan :D:D:D:D:D Gavursavarı nerden indirebilirim? :)
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Gavursavarı nerden indirebilirim? :) Parfümerilerden ısrarla İsteyiniz..
cracks Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm gavursavar kullan :D:D:D:D:D muahahahah koptm lan auahahaha helal adam olalı ei bi espri yaptın :D şaka lan alınma :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Gavursavarı nerden indirebilirim? :) şakaydı ama her sitede var yani. site göçertmek için kullanılıo :D:D:D:D
Brian Moser Yaklaşık 1 ay önce msn'e rusların saldıracağına dair *duyum*lar almıştım doğru çıktı. Geçmiş olsun *ultrAslan* . Umarım başka kimsenin başına böyle bir şey gelmez. Ama belki ben nickimi boş bırakabilirim senle konusurken falan :) Belki de senin msn'i samara kapmıştır ;)