Belki Cogunuz İnanmayacaksınız Ama Benim Msn Ye Birisi Girdi,ama Onceden Hic Eklemedim Ve Konusmadım Nicki Yok Actım Konusmayı Ve Baktım Adamın Maili Devamlı Deişiyor Tum Arkadaşların Maili Sırasıyla Oldu,Ve Kişisel İletide İse Rusca Yazıyor Ama Msn Ana Sayfada İse Turkceye Cevriliyor Sizde Dİkkat Edin Acaip Bişeyler Oluyorr :,( :,( :,(
Yani GORUNMEZ BİRİ BENLE KONSUUYOR