o değil de konu başlığındaki "the end" noluyor? turkcell'in açığına son diyince karizması mı gidiyor konunun?
ayrıca iyi olmuş farketmeleri çok seviyoruz böyle sahtekarlıkları. adam kampanya yapıyor onu da kötüye kullanıyorsun sonra da bizi yıllardır soyuyorlardı tabi yaparız diyor insanlar. sonra new york borsasında işlem gören tek Türk şirketi'ne, yerli sermayeye balta vurmaya çalışılıyor (başta hükümet) bu mudur vatan sevgisi?