Cr@zy_Child :( turkcell yanlıslıkla acık bırakdığı acığını kapattı artık 3000 sms ı olan. avea ya telsime bedava mesaj atamıyor :(
.ArThuR. http://www.soccercenter.net/forum/showthread.php?p=601045#post601045 yazıo ztn boluna açmşsn......
Cr@zy_Child bende baya gondermısım hatta derste fln arkadasa 07 uc ver sonra ucu al fln dıodum sonra kac dk kaldı fln dıe mesaj atıodum
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* İyide Ne Alaka Adam Bitmiş Diyor Orası Başlama Yeri :D son sayfalara bi göz atıp bak .....
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Kaç yaşındasın Cr@zy ? Aynen katılıyorum :hihi: :cool: :rolleyes:
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Cr@zy_Child bende baya gondermısım hatta derste fln arkadasa 07 uc ver sonra ucu al fln dıodum sonra kac dk kaldı fln dıe mesaj atıodum Kardeş Eylül'ün başında ne dersi
Cr@zy_Child dershane dershane lıse 3 um ben sınava gırcez ıste gunde 7 ders goruoz desler 50 dk sabah 7.5 da kalkıp aksam 6 da eve gelıoz ıste bole
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Cr@zy_Child dershane dershane lıse 3 um ben sınava gırcez ıste gunde 7 ders goruoz desler 50 dk sabah 7.5 da kalkıp aksam 6 da eve gelıoz ıste bole Aa bak dersane aklıma gelmemişti