arkdaslar konami firamsı bunları istese yapar ama bunları yaparsada uzun süre aç kalır adamlar koskoca sirket ve pazarlama uzmanları var yani herseyi bir kalemde yapmazlar bunu biz bile olsak yapmayız bu dediklerinizi belki pes 15'de komple görürüz bende isteklerimi sıralıyım;)
1.full lisans
2.taraftar grafikleri düzelse hiç olmassa 2d olsun
3.orjinal champions leage lisansı ve diger ligler
4.mesela cl de mac yapıyosunuz ve gruptan cıkmak icin diger 2 takımın macınada baglısınız siz macınızı oynarken diger mactan canlı gol gelse mesela ekranın sol üst kenarında golü kim attı video gösterse haliyle sizde gaza gelmezmisiniz + normal kartlarda diger macın alt yazısını gecebilir mac esnasındayken bunun gibi birsürü sey düsünülebilir ama bunlar bir kalemde cıkmaz kesinlikle :D :D :D