RubenMartin Geçen sayfalarda bazı arkadaşlarda dile getirmişler.. FM2005 ömrünü tüketmiştir.. Artık ne yaparsak yapalım bu oyunu heyecanlı bi şekilde oynayamayız. FM2006 yı beklemeliyiz.. Ama İnterne kocaman bir teşekkür.. Yama beklediğimdende iyi çıktı..
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: hamdiatasoy o arkadaş dediğin editör olmasın :p Arkadaş öğretti editörden çıkartmayı.. ;)
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Geçen sayfalarda bazı arkadaşlarda dile getirmişler.. FM2005 ömrünü tüketmiştir.. Artık ne yaparsak yapalım bu oyunu heyecanlı bi şekilde oynayamayız. FM2006 yı beklemeliyiz.. Ama İnterne kocaman bir teşekkür.. Yama beklediğimdende iyi çıktı.. Evet bende dile getirdim... FM2006 :meksika:
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: olguney iyi hoş ses paketini koymuşsunda nereye yükliyeceğimizi yazmamışsın???! C:Program FilesSports InteractiveFootball Manager 2005datasounds ses dosyalarını bu dizine atman gerekir....
s@gopakajmer ya arkadaşlar benim oyundanmı kaynaklanıyor yoksa yamadanmı bilmiyorum birisi benim bir oyuncuma teklif yaptığında teklifi reddederken veya kabul ederken seçenekler sunar ya bende onları göstermiyo masaüstüne atıp ordaki her cümle için bi uyarı veriyo ama oyun kapanmıyo sonra girip tekrar oynuyorum bunun sebebini bilen varsa ilgilenirse sevinirim
Pentagram_15 Türkçe kullanıyorsan veya medya editorlü ile bir değişiklik yaptıysan böyle bir sorun olabilir. Dediğim durumlarla ilgili orjinal dosyaları geri yüklemeyi dene eğer onu yapamazsan oyunu tekrar kur düzelecektir.
SuperBamm intern i tebrik ettim ama senin msj dan sonra geldiği için sanırım sana demiş gibi oldum :)
Pentagram_15 Evet aynen öyle oldu bende durduk yerde şaşırdım. Bencede yama iyi oldu, ellerine sağlık intern.
s@gopakajmer bende türkçe var ama önceden böyle bi sorun yoktu yamayı kurunca yaptı bidaha kurunca geçer inşallah
Pentagram_15 Data update ile Türkçe yamasının çakışması çok tuhaf bir durum ama. Update'i yap daha sonra Türkçe kur hiçbirşey olmazsa.
Brian Moser Eline sağlık intern kardeş. Şu an için sadece ses paketini deneme fırsatım oldu gol sonrası sesi biraz beğenmedim açıkcası. Diğer sesler ile de tanışma fırsatım olmadı henüz :) Birazdan elim değer de ip'mi sıfırlatırsam data uptade'e de bakacağım. Zaten ilk versiyonun kullanmaktaydım ve memnundum. İkincisinin de sorunsuz olacağından kuşkum yok. Ellerine, emeğine sağlık...
TheMaNqLeR Tebrik ederim (deneyemedim ama) adsl limiti var bunu çekemedim ama fm 2006 dakileri çekecem :D