Yama harbiden süper olmus,ama ben bise anladımki fm 2005 benim icin sona gelmis,ne yaptıysam zevk alamadım,artık neredeyse oyundaki tüm oyuncuları tanır hale geldim,herkezin ne yapacagını ileride ne olacagını bliyorum,sıkıldım acıkcası 2006 en iyisi olacak benim icin,ama yamayı indirdim gercekten cok güzel,bir kaç sey var ama onlarda onemli degil pek fazla,varsa aklınızda bana fm2005 i tekrar oynatabilecek alabilrim bu fikirleri :)