Ezik piskolojisi işte adam türkiyeye bağımlı eğer yenrlerse yunanistanı çıkma şansları var ama eğer türkiye ukranyayı yenerse o zman ekmeğimize yağ sürmüş olacaklar bu yüzden çok kurnazca ukranyayı üstükapalı tehtid ediyor pek üstü kapalı da sayılmaz ama:D Gerçi hep bizim salaklığımız yunanistanı evinde yenme danimarkaya son dakika bebarlik olacak iş değil yen hepsini çık abi