Abi herkes berabere kalmısa takılmış
O maçta 2 2 nin altında beraberlikte 1 takım 2 2 nin üstünde beraberlikte dier takım elenicekti onlardan birinin yerine italya cıkacaktı attıgı gol sayısı yuzunden.(tabi biri yenerse dieri direk eleniyo ona laf bile yok)
AMA ŞEREFSİZLER DUMENDEN 2 2 BERABERE BİTİRDİLER MAÇI..
CASSANO MACTAN SONRA SUNU DEMİŞ ZATEN:
"MACTAN ONCE BU SONUC ZATEN HERKESİN ONUNE KONULMUSTU.. 2 TAKIMDA ELENMEYİ GOZE ALAMADILAR VE ANLASIP 2 2 YE RAZI OLDULAR TAMAMEN YAPAY Bİ FUTBOL OYNANDI AMA NE YAZIK Kİ BUNU KANILAYACAK Bİ SİSTEMDE DEİLİZ"