pirana1905 bu pozisyon gol diil arkadaşlara katılıyorum.topun tamamı geçmemiş görünüyor geçmiş diyen yalan söyler.Direk kapatıyor açıyı.Sen bide free cam'de üst direkten kaydet gönder öyle bakalım
sote34 Bencede gol değil çünkü topun tamamı çizgiyi terk etmemiş doğal olarakta go verilmemiş hakemin kararı doğru OYNATALIM UĞURCUM :))))))) :D:D
Dabulu % 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0000.000.000.000.000.000 **GOL**
Venom kabul edelim beyler ea yine hatalarla dolu bi oyun çıkarmış hadi ufak şeylere lafım yok hatta oyunu gerçekçi kılan onlardır ama bunlar işi abartmış iice alın bariz bi gol:
Lvnt_Asn bi arkadas bana werido dedi yoksa bu ea söle yapmasın hakemler hani görmüo gercekte golmü deilmi demek bazen werio bazen wermio oyunu gercekci kılmak için yapmıslardır BELKİİİİİ:p
ozguven burdaki görüntüye bakarak söylersek gol değil arkadaşlar.topun en ufak noktasına kadar kaleye girmesi çizgiyi geçmesi gerekli.bu pozizsonun replayini arkadaş koyarsa buraya komple o zaman daha net bir cevap verilebilir.devamında burdamı bitiyor yoksa daha içeri veya dışarı kalecinin hamlesi varmı topla görmeden tam bişey denemez bu görüntü itibarı ile kesinlikle gol değil arkadaş istersen erman hoca'ya gönder istersen uefa'ya gönder aynı şeyi diyecekler.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ sen bu görüntüye gol değilmi diyorsun ...? güldürme beni iyi bak topun tamamı geçmiş çizgiyi...
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu sen bu görüntüye gol değilmi diyorsun ...? güldürme beni iyi bak topun tamamı geçmiş çizgiyi... abi zaten gol değil demiyoki gol diyo
Lvnt_Asn :D:D:D bu golya hemde kesin gol hakem kararına saygı duymak gerekir ama hakem asmayalım bi günde
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: ozguven burdaki görüntüye bakarak söylersek gol değil arkadaşlar.topun en ufak noktasına kadar kaleye girmesi çizgiyi geçmesi gerekli.bu pozizsonun replayini arkadaş koyarsa buraya komple o zaman daha net bir cevap verilebilir.devamında burdamı bitiyor yoksa daha içeri veya dışarı kalecinin hamlesi varmı topla görmeden tam bişey denemez bu görüntü itibarı ile kesinlikle gol değil arkadaş istersen erman hoca'ya gönder istersen uefa'ya gönder aynı şeyi diyecekler. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko abi zaten gol değil demiyoki gol diyo Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu sen bu görüntüye gol değilmi diyorsun ...? güldürme beni iyi bak topun tamamı geçmiş çizgiyi... Shevchenko ben bu lafı ozguven nickli arkadaşa söyledim ;)
ozguven bu görüntü için konuşmadım arkadaşlar konunun en başındaki resim görüntüsü için konuştum.konuda yeterince gol tartışması işlenmiş hata bende baştaki olduğunu belirtmeliydim.
Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: dimitradon yaw buna bakın carier oynuyodum böle oldu vermedi hakem.. maç 0-0 biti helal olsun yardımcı hakeme walla bizden daha net görüo :D:D