R@PP€R Gol değil diyenler; Zuhahahahahahaha Size bir tek bunu diyorum Allah aşkına göz doktoruna gidin Astiğmatınız var mı diye BAL GİBİ GOL YA KARDEŞİM TOP ÇİZGİYİ TAMAMEN GEÇMİŞ HALA BUNU TARTIŞIYORSUNUZ YA
scanbaz **Arkadaşlar hadi diyelim ki o gol değil..Peki benim görüntüme ne diyeceksiniz.?Yine bir freekick pozisyonu ve herzaman olduğu gibi Ronaldinho şutu çekiyor ve gözlerime inanamayıp replay'den tekrar izliyorum.Bizler Türk hakemleri baya fazla eleştiriyoruz galiba.Türkiyede bu pozisyonda golü vermeyecek bi hakem ben tanımıyorum..Fifanın hakemleri bu sene sınıfta kaldılar maalesef...**
SiNBaD_ Arkadaş zaten EA hakemlerimiz hata yapabilecek dedik hep senin lejhine hata yapamazlar ki ayrıca kaleciyi nasıl içeri kattırdın helal olsun roberto carlos olmaması lazımdı oyunda
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: scanbaz Arkadaşlar hadi diyelim ki o gol değil..Peki benim görüntüme ne diyeceksiniz.?Yine bir freekick pozisyonu ve herzaman olduğu gibi Ronaldinho şutu çekiyor ve gözlerime inanamayıp replay'den tekrar izliyorum.Bizler Türk hakemleri baya fazla eleştiriyoruz galiba.Türkiyede bu pozisyonda golü vermeyecek bi hakem ben tanımıyorum..Fifanın hakemleri bu sene sınıfta kaldılar maalesef... bu pozisyonun hakemi ahmet çakar olsa gol ,ama kalede turgay şeren olursa gol değil.
Zombie Orjinal Mesajı Yazan: scanbaz Arkadaşlar hadi diyelim ki o gol değil..Peki benim görüntüme ne diyeceksiniz.?Yine bir freekick pozisyonu ve herzaman olduğu gibi Ronaldinho şutu çekiyor ve gözlerime inanamayıp replay'den tekrar izliyorum.Bizler Türk hakemleri baya fazla eleştiriyoruz galiba.Türkiyede bu pozisyonda golü vermeyecek bi hakem ben tanımıyorum..Fifanın hakemleri bu sene sınıfta kaldılar maalesef... Dostum seninkini tartışmaya gerek yok o gol ama ilk resimi tarışmamızın nedeni kuralları bilmeyenlerle gözleri bozuk olanları ayırmak içindi illa bana photoshopta açtırıp açık açık gösterticeksiniz topun bir kısmı gözükmüor adam hala çıkmış astigmatınızmı var diyor :,(
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: scanbaz Arkadaşlar hadi diyelim ki o gol değil..Peki benim görüntüme ne diyeceksiniz.?Yine bir freekick pozisyonu ve herzaman olduğu gibi Ronaldinho şutu çekiyor ve gözlerime inanamayıp replay'den tekrar izliyorum.Bizler Türk hakemleri baya fazla eleştiriyoruz galiba.Türkiyede bu pozisyonda golü vermeyecek bi hakem ben tanımıyorum..Fifanın hakemleri bu sene sınıfta kaldılar maalesef... GOOOL DEEEĞİİİİİLLL çünkü kalecinin tamamı çizgiyi geçmemiş ayakları dışarda :D:D:D şaka bi yana bunu tartışmaya gerek yok tabi %100 gol de ilk ss taki pozisyonda ss a göre toğun tamamı kale çizgisini geçmemiştir ve gool değildir...
SiNBaD_ Arkadaş ilk ss de topun tamamının geçmediğinide nereden çıkardın?Tamamen görülmediği için gol de denemez gol değilde denemez.İlk ss için tek diyebileceğim şey daha doğru dürüst çekemedin mi?Ancak bu kadar oluyorsa sözüm yok.
TeKiN uA Bence Deil Biz Goremiyoz Ama Kucucuk Parcası Bile Degmiş Olabillir,Pc De Bende Hakemler Hata Yaptıgına Rastlamadım
TeKiN uA Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş bu pozisyonun hakemi ahmet çakar olsa gol ,ama kalede turgay şeren olursa gol değil. Turgay Şeren Yok Ebesinin A.ı Demeye Başlardı Yene :D:D:D:D
orkunbjk bu gol mü Değil mi? hakem gol vermedi. Korneri işaret etti. Kaleci güzel bir kurtarış yaptıktan sonra dönen top şekil1-a'daki gibi çizgiyi geçti. Kurtarışın replay'inden sonra, muhteşem dürüst hakem gol yerine korner verdi...
@HOPE@ Bencede gol değil çünkü hala topun çok ufak bir kısmı çizgide ama insan gol olmadığına üzüldüm... Ama iki mesaj üsteki pozisyon buz gibi gol..
raco55 bencede topun tamamı çizgiyi geçmemiş eğer geçtiğini iddaa eden arkadaşlar varsa kale direğinden bi hizalama çeksinler bakalı bide öyle baksınlar
knuur bence bunların hepsi oyundaki grafiksel hatalardan kaynaklanıyor..bu arada fifa iyi bi iş yapmış ..oynanışa önem vermiş..grafikten biraz kısmış..grafiksel hatalar baya bi fazla çünkü..(bu arada ben PS2 de oynuyorum..PC de nasıl bilemem..)
Ermy değerli arkadaşımız ea sports resmi forumunda actığım konudan alıntı yapmıs :) demo versiyonda başıma geldi olay... sanırım full release de düzeltmişlerdir. http">http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=8713>http//footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=8713