Orjinal Mesajı Yazan: karakartal_ufuk
Beşiktaşlı olmak ayrı bir duygudur bu yorumları yazan arkadaşlar beşiktaşlı olduğu için bunu sadece onlar bilir
Koçum be :D Harbiden candan katılıyorum :scnbebek: Okan BJK'de daha mutlu olduğunu defalarca söyledi hem geçen sene aldığı paranın yarısını alıyor ve geçen senekinden çok daha iyi top oynuyor demekki neymiş?
-Beşiktaşlı olmak bir ayrıcalıkmış dimi? :gozluk: