Orjinal Mesajı Yazan: karakartal_ufuk
bjk 2 danimarka 2
helal valla yoruma bak.. milli takım bütün takımların üstündedir. o oyuncular zaten iyi oynasın, ülke takımının kaderini etkilesin diye milli takıma çağrılıyorlar zamanında gs ilk 11'i sahaya çıkıyordu taffarel, hagi ve popescu yerine başka takımdan oyuncu dolduruyolardı ama ne alakası var ki bunun.. dünyanın hiçbir yerinde böyle bir milli takım tartışması yoktur heralde. hayır yanlış anlaşılmasın ben ümit milli maçında 2-0 önde olduğumuz dakikalarda ultrAslan tezahüratlarına nasıl sinirlendiysem burda da aynı tepkiyi veriyorum..