Kasım6 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) bence bi ubdate V.3 yap :) Tamam kabul bir kere daha yapıcam...
Mc.Speedy SaoL beni kırmadın için Çok ısrar ettim Fenerli Rüzgarı mı estirdim acaba Bi kOyu GS'li olarak :rolleyes: :rolleye3:
Vantuz Orjinal Mesajı Yazan: Kasım6 Fifa-cmtr liler çalabilir diye yazdım yorumlar için teşekkürler:) Kaleci formasının son uptade sini yaptım. önerileri yerine getirmeye çalışıtım... Güzel forma başarılar..
Kasım6 Orjinal Mesajı Yazan: Vantuz Güzel forma başarılar.. Teşekkürler... İşte Fenerbahçe Çubuklu Formasına yeni bir update çektim... Yorumlarınızı bekliyorum...