siyahlabeyaz Böle konular açan bu şekilde beşiktaşı zedelemeye çalışanlar Başkanın Dediği İçimizdeki irlandalılar Tanımına giriyor.. Ha burda bu adamların açtığı konular Takımın Çokda Umrnda Olmasada Dha büyük Olaylarda oluyor..
Engin-gs 3 tane kaleciniz var , 2 tanesi bu haftaya kadar ligde hiç oynamamışlar , siz hala transfer gerekli mi diyorsunuz? Ilginç... :)