kardesim cordoba turkceyi sokmus takir takir konusuyo sen uyum sorunu diyosun ya !
3'lu defans oynarsan ne olur tabii yol gecen hanina doner .. i.toroman milli maclarda gorduk 4 defans da muthis oynuyor ama 3 defansta korayda aliyo basini gidiyo 2 kisi kaliyo cagdas veya gokhan zan oluyor onlarda teccubesiz i.toroman tek basina hangi bi yere gitsin adam cok yoruluyo zaten son dk ler artik gozlerini acamicak hale geliyor . riza zaten ne icin 3 lu oynatiyor ve ne icin emre kadro disi birakiyor anlamadim gitti . . .