B_e_C_k_H_a_M_07 **Bencede abi.Bize tek yararı frikikleri olur sanırım.Altan'da onu aratmaz.Oda cok formda.**
TheMaNqLeR Valla Sadece Galatasaraylılar Deil Herkes Sever Hagi'yi Onun gibisi var mı yaw?? Heinz de kimmiş?
anelka10 Hagi=Heinze güldürmeyin beni:D:D Heinze bence Altan dan bile kötü topçu. Gs yede acıyorum.Killy ler Pires ler derken gitti getirdi şu adamı.Ressammış bide artık bol bol Stad projesi çizer size.Özhan Canaydın dert yanıyormuş.Plastik e çok para gidiyor diye:D:D
Eagle-Eye Marek Heinz, dün gece Dünya Kupası Grup Elemeleri maçlarında ülkesi Çek Cumhuriyeti'nin 1. Grup'ta Ermenistan ile yaptığı mücadelede takımın ilk golünü atarak Çek Cumhuriyeti'nin 4-1 kazandığı maçtaki etkili oyunu ile göz doldurdu. Heinz bugün akşam saatlerinde İstanbul'a gelecek ve takımla birlikte çalışmalara başlayacak. bu da attığı gol http://video.galatasaray.org/200506/oyuncu/marekheinz/07092005_cekcum4ermenistan1_marekheinz.wmv
SLeviN Heinz <===> Hagi böyle bi karşılaştırma olabilirmi ya :) benim 10 yaşındaki yeğenim bile bu karşılaştırmayı yapmaz yapılmaz ayıptır...
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: anelka10 Hagi=Heinze güldürmeyin beni:D:D Heinze bence Altan dan bile kötü topçu. Gs yede acıyorum.Killy ler Pires ler derken gitti getirdi şu adamı.Ressammış bide artık bol bol Stad projesi çizer size.Özhan Canaydın dert yanıyormuş.Plastik e çok para gidiyor diye:D:D sen gülmeye dewam et ribery ede anelkanın bonus u diyenleri görmüştük...
CIM_BOM_BOM_1989 Marek Heinz ne kadar iyi olursa olsun bir HAGI olamaz! Ama maclarda iyi performans sergilerse, ki öyle umut ediyorum, taraftarin yeni sevgilisi olabilir. Insallah Heinz ayni HAGI gibi en parlak dönemini CIM BOM da yasar!!!
anelka10 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu sen gülmeye dewam et ribery ede anelkanın bonus u diyenleri görmüştük... Bravo Ribery harika topçu.Anelka kim ki.Gs yi kutluyorum müthiş transfer.aaaaa ribery nerde?kaçmış mı yazııık. Hala bunu savunabiliyorsunuz.