Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker
haginin geçen sene 100. yıl veteranlar maçında attığı golü hatılıyormusunuz korner bayrağı yakınından sıfıra da yakındı. tartışmasız hagi ile kıyaslamam bile.
:scn_onay: Evet tabiyki..
o golu suan Türkiye de oynıyan yabancılardan kaç tanesi atar merak ediyorum.
o deil esas 1 tane sag ayakla sag sıfırdan 1 gol atmıştı... Unutamam o golu
Adam üstelik deli dana gibi kostu topa vurdu, yuvarlanmaya basladı..
ama nasıl yaptı da yaptı o topa saga dogru kavis verdi.. :tapiyorum
Heinze yararlı olur bence, baya da iyi oyuncu ama Hagi dedin mi akan sular durur..
Kimse 1 Yeni Hagi olamaz galatasaray için.. Olmıyacak da..