SiNBaD_ Arkadaşlar dosyayı gelen kutusunda bulamayanlar varsa veya gelmedi diyenler varsa hotmailine girsin ve önemsiz posta klasörüne baksınlar.
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer kerim abi ben yapıorum yarın geri yollarım herlade tamam istersen msn'den gönder kerim@soccercenter.net
w.rooney kerim abi benim ki bitti ama msn den gönderirken kerim@soccercenter.net uyumsuz göndereceğiniz ....@hotmail.com olmalı diyor ne yapcam... burayada upload edecektim ama çok büyük geldi
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: dimitradon Arkdaslar oyunun menü ve full versiyonları için %45 türkce yamasını bitirdim.. yaptıysan helal olsun o zaman sende bize katıl fifa06 çıkmadan bitirelim
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Kerim yaptıysan helal olsun o zaman sende bize katıl fifa06 çıkmadan bitirelim Türk Olmak Ayrıcalıktır. Kerim Abi Helal olsun Full oyun çıkmadan Full Türkçesi çıkacak
w.rooney Kerim abi benim bölüm eline ulaştımı ?????? Ayrıca Kerim abi senide MSN e ekledim OK??? birde boaught17 bende seni msn e ekledim OK :) :)
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: w.rooney Kerim abi benim bölüm eline ulaştımı ?????? Ayrıca Kerim abi senide MSN e ekledim OK??? birde boaught17 bende seni msn e ekledim OK :) :) aldım sağol Türkçeleştirdiğin bölümü genele ekledim msn'den mesaj atarsan bir bölüm daha veriyim
bigben3 kerim abi patch a ben de elimden geldiği kadar yardım etmek isterim eğer mümkünse , şu anda kendim 1az yol katettim . msn: dtristan10@hotmail.com
w.rooney kerim abi özür dilerim bugün sabahan baya bir yolculuk yaptık we akşam döndük bir aksilik çıkmazsa 15. bölüm yarın elinde
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: w.rooney kerim abi özür dilerim bugün sabahan baya bir yolculuk yaptık we akşam döndük bir aksilik çıkmazsa 15. bölüm yarın elinde sorun değil dostum ne zaman biterse gönder