ajan54 beyler birazdan vereceğim resimdeki hiçbir halka aslında dönmüyor ama biz onları dönüyormuş gibi görüyoruz ve dikatli baktığımızda dururyorla ama sadece odaklandığımız halka dururyor gerisi dönmeye devam ediyor.
edizici çok basit.bu insan kimyasına aykırılıktan kaynaklanıyor.dikkat ederseniz 4 ayrı zıt renk kullanılmıs.Mavinin tam negatifi olan sarı.ve arada siyahlar ise ayrıştırıcı scala (güzel sanatlar temel sanat eğitimi resim dersi konusu) olarak kullanılmış.Siyah ayrıştırıcı scalanın tam negatif rengide arka fon olarak beyaz.Ve insan gözü bu renkleri algılarken pozitif ve negatifler korneadaki yansımayı kırıo.bu yüzden size resim kayıyor yada oynuyor gibi geliyor.ASLINDA OYNAMIYOR.size oynuyor gibi gelmesinin sebebi birbirine geçişli ve süreklilik gösteren bu rutin renklerin gözdeki pozitif ve negatif renkleri ayırt eden 2kasın çakışmasından ve ikisininde aynı anda hareket edememesinden kaynaklanıo.isterseniz araştırın.... ;)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: edizici çok basit.bu insan kimyasına aykırılıktan kaynaklanıyor.dikkat ederseniz 4 ayrı zıt renk kullanılmıs.Mavinin tam negatifi olan sarı.ve arada siyahlar ise ayrıştırıcı scala (güzel sanatlar temel sanat eğitimi resim dersi konusu) olarak kullanılmış.Siyah ayrıştırıcı scalanın tam negatif rengide arka fon olarak beyaz.Ve insan gözü bu renkleri algılarken pozitif ve negatifler korneadaki yansımayı kırıo.bu yüzden size resim kayıyor yada oynuyor gibi geliyor.ASLINDA OYNAMIYOR.size oynuyor gibi gelmesinin sebebi birbirine geçişli ve süreklilik gösteren bu rutin renklerin gözdeki pozitif ve negatif renkleri ayırt eden 2kasın çakışmasından ve ikisininde aynı anda hareket edememesinden kaynaklanıo.isterseniz araştırın.... ;) hocam sen ne çok şey biliyon yaw helal valla sana bravo
koraykosker bi siteye girmiştim adını hatırlayamadım ordada vardı bunlardan mavi renk bakıyorsun yeşil oluyor sonra daha dikkatli bakıyosun kırmızı oluyordu. edizici sağol bilgiler için kardeş
chessfirst Ben ilk resmi sadece şöyle basitce yorumluyorum. Dünyada her madde. Ama her madde; Dönüyor... :) İkinci resimde Gözün uzaklığı yakınlığı beyine iletme konusunda yaptığı bir hata olsa gerek. Yani Şöyle hızlı bir şekilde monitöre yaklaştığınızda sonuçta görüntünün beyine iletim hızı var. Bu hızı aştığınız için görüntü kayıyor diye düşünüyorum. Bu şuna benziyor. Helikopter pervanesine baktığımızda ters yöne dönüyor gibi görünmesi......
pardon Orjinal Mesajı Yazan: edizici çok basit.bu insan kimyasına aykırılıktan kaynaklanıyor.dikkat ederseniz 4 ayrı zıt renk kullanılmıs.Mavinin tam negatifi olan sarı.ve arada siyahlar ise ayrıştırıcı scala (güzel sanatlar temel sanat eğitimi resim dersi konusu) olarak kullanılmış.Siyah ayrıştırıcı scalanın tam negatif rengide arka fon olarak beyaz.Ve insan gözü bu renkleri algılarken pozitif ve negatifler korneadaki yansımayı kırıo.bu yüzden size resim kayıyor yada oynuyor gibi geliyor.ASLINDA OYNAMIYOR.size oynuyor gibi gelmesinin sebebi birbirine geçişli ve süreklilik gösteren bu rutin renklerin gözdeki pozitif ve negatif renkleri ayırt eden 2kasın çakışmasından ve ikisininde aynı anda hareket edememesinden kaynaklanıo.isterseniz araştırın.... ;) doğru söylüyon bu yazdıklarını printerden çıkartırcam :)